Je kunt maandelijks beslissen of je je gehuurde babyproducten nog wilt houden of wilt retourneren. Ook als je minimale huurperiode nog niet is afgelopen. Je betaalt dan het verschil bij, maar zit dus nooit vast aan een langdurig contract.
De eerste stap is opzeggen (dit hoeft niet voor producten die je voor 1 maand huurt of reisproducten). Om op te zeggen stuur je een mailtje, appje, of via jouw account pagina. Je krijgt van ons dan een mailtje met de einddatum van je abonnement toegestuurd en een link naar ons retourportaal waar je gemakkelijk zelf je retour regelt.
Er zijn vier mogelijkheden om (een deel van de) babyartikelen te retourneren:
- Je kunt het zelf gratis retourneren van ma/zo bij Knotsknetter (Jan Evertsenstraat 100 in Amsterdam West)
- ma/vr van 10.00-18.00u
- za/zo van 12.00-17.00u.
Je kunt het zelf gratis retourneren op bij ons magazijn (Kuiperbergweg 26a in Amsterdam Zuid Oost). –> Graag een briefje met je naam erop erbij doen, dan houden we overzicht.
- di+do van 10.00-12.00u
- wo+vr van 13.30-15.00u.
- Voor € 4,90 kun je de producten zelf langsbrengen bij een van de DPD punten
- Voor € 6,90 kun je de producten zelf langs een van de PostNL punten brengen
- Voor € 14,90 worden de producten bij je thuis opgehaald door onze koerier (alleen omgeving Amsterdam)
Instructies voor het retourneren van uw producten via een servicepunt van DPD of PostNL:
- Verpak je producten in een doos. Het liefst natuurlijk in de originele verpakking, zo verspillen we minder!
- Print je retourlabel en plak het over het originele label heen
- Lever het pakket in bij een van de servicepunten.
- Bewaar ook het verzendbewijs goed. Dit is het bewijs dat je de artikelen hebt geretourneerd.
- Je ontvangt een bevestiging zodra de producten door ons retour zijn ontvangen en gecontroleerd.
Heb je je retourlabel aangemaakt in ons retourportaal, maar kun je het niet vinden? Volg de instructies op deze pagina om het alsnog te vinden!
De producten moeten voor het einde van je abonnement bij ons terug zijn.
Zeg 1 maand voordat je abonnement afloopt op. Je hebt namelijk 1 maand opzegtermijn (dit geldt niet voor reisproducten of producten die je voor 1 maand hebt gehuurd).
Bijvoorbeeld: als jouw abonnement maandelijks op de 15e van de maand wordt verlengd, zorg er dan voor dat je voor de 15e je abonnement opzegt. Je abonnement loopt dan nog 1 maand door. Om je te ontzorgen en niet onnodig op kosten te jagen, ontvang je maandelijks een overzicht van je gehuurde producten als reminder dat je abonnement nog doorloopt